Tento reklamačný poriadok upravuje podmienky a spôsob uplatňovania reklamácie na produkty zakúpené prostredníctvom internetového obchodu „Čau mami, stále žijem!“. Reklamačný poriadok vychádza zo zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka, zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.
Predávajúci zodpovedá za to, že predaný tovar je bez vád a zodpovedá zmluve. Ak sa na tovare objaví vada, kupujúci má právo uplatniť reklamáciu v rámci záručnej doby.
Záručná doba: 24 mesiacov od prevzatia tovaru.
Záruka sa nevzťahuje: na bežné opotrebenie, mechanické poškodenie kupujúcim, nesprávne používanie alebo nesprávne ošetrovanie.
Ak kupujúci zistí vadu na tovare, postupuje nasledovne:
Kontaktovanie predávajúceho – Kupujúci oznámi reklamáciu e-mailom na [email predávajúceho] s popisom vady, číslom objednávky a fotografiami vadného produktu.
Odoslanie tovaru – Kupujúci zašle reklamovaný tovar na adresu predávajúceho s uvedením dôvodu reklamácie.
Potvrdenie prijatia reklamácie – Predávajúci po prijatí reklamovaného tovaru potvrdí jeho prijatie e-mailom.
Posúdenie reklamácie – Reklamácia bude vybavená do 30 dní odo dňa doručenia tovaru.
Spôsob riešenia reklamácie – Ak je reklamácia oprávnená, predávajúci zabezpečí opravu, výmenu alebo vrátenie peňazí.
Oprava tovaru – Ak je to možné, vada sa odstráni opravou.
Výmena tovaru – Ak oprava nie je možná, kupujúci dostane nový kus.
Vrátenie peňazí – Ak výmena nie je možná, predávajúci vráti kupujúcemu kúpnu cenu tovaru.
Ak je reklamácia oprávnená, predávajúci znáša náklady na dopravu.
Ak reklamácia nie je uznaná, kupujúci hradí náklady na vrátenie tovaru.
Ak kupujúci nie je spokojný s riešením reklamácie, môže sa obrátiť na Slovenskú obchodnú inšpekciu alebo využiť systém alternatívneho riešenia sporov prostredníctvom online platformy (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Tento reklamačný poriadok je platný od [dátum] a predávajúci si vyhradzuje právo na jeho zmenu. Kupujúci je povinný oboznámiť sa s reklamačným poriadkom pred uskutočnením objednávky.